Selam anneler kizim 11,5 aylik tam 1 haftadir huysuz mizmiz. Altaki ilk kisi cok az bi sekilde patladi. Gündüz uykudan önce/sonra, yemekten önce/sonra hep bagriyor aglamakli. Ayaklarini yere vurmalar.. zaten sinirli bi bebekti dahada agresif oldu. Atak dedem daha var, disten mi bilmiyorum.. ama felegim sasti.. 4 ay atagi da neymis allah askina bittim. Bizim gibi olan varmi?