Nisadnc 7.5 aylık kızım var ek gıdaya basladık basta herseyi yiyodu ama bikac gündr ne versem yemiyo kapatıyor agzını yada tükürüyo nasıl sevdircem bu yiyecekleri tekrar nasıl yemesini saglayabilirim?
Denizeylem Nisadnc bu bi geçici donemdır.Diş dönemınde olabılır bebegınız asla zorlamayın bol bol emzırın veya formül mama kullanın. bir süre ara verın ☺️
Nisadnc Denizeylem emziriyorum aslında ilk iki dişini 2 ay oldu cıkaralı sonrakiler cıkıyo olabilir tabi geceleri de dogru düzgün uykusu yok 😕
Denizeylem Kızım 13 aylık emzırıyorum gece 10a yakın kalkıyor hala emmeye hiç doğru duzkun uykusu yok ve emdıgı sürecede olmayacak maalesef . Bizimde kopek dışlerı geliyor ve buara ekgıdayı asla kabul etmiyor 🙂