Merhaba sevgili anneler, bebeğim bugün tam 3 aylık. Bu 1 haftadır saat 9 buçuk 10 gibi yatırıyorum uyuyor fakat sürekli bi ağlayarak uyanma durumu var, alıyorum kucağıma pış pış yapıyorum hemen geri uyuyor. Yatağa koyuyorum bi sure sonra tekrar ağlama geliyor. Böyle böyle gece 12 ye kadar gidiyoruz. 12 gibi derin uykuya dalıyor bi 3-4 saat deliksiz uyuyor. Nedeni nedir ? Önceden yatırırdım yatardı bi 3-4saat derin. Şimdi hemen derine geçemiyor bi sebebi var mı acaba? Var mı bu durumu yaşayan annelerimiz 🤔🤗