Bebeğimde kaka problemi vardı. 10 günden önce yapmıyodu. Uzun süredir böyleydi doktor bi ilaç verdi kakayı sulandırıyomuş. Neyse çok güzel bi şekilde yapıyo tabiki ishal olarak. Az önce altını alırken bezde birrrr sürü saç var. Poposunda desen ayrı. Sırtına çıkmıştı kaka orda ayrı. Kendi saçları çok fazla dökülüyor. Gördüklerim de kendi saçıydı zaten. Yaşayan var mı bu durumu? Bu arada 5 aylık