Kızlar 1 aylık oğlum var 1 haftalıkken kontrole gittiğimizde sarilik olmuştu degeri 20.lerdeydi yatis verdiler fototerapi deniliyor sanırım mavi ışık aldik 1 günde değerleri 8 e kadar dustu çıktık 1 hafta sonra kontrole çağırdı doktorumuz degeri 10du güzel dedi doktor ama şimdi 1 aylık olduk bu cocuk hala sarı niye geçmiyor ki mama ve meme şeklinde devam ediyoruz tuvaletini de yapıor ama bitmio cnm çok sıkılıyor bu duruma