tubaozlu bebeğiniz kaç aylık. Benim oğlum da emerek uyuyordu. 8 aylık olduğunda yatağına yatırarak uyutmaya başladım. İlk günler tam dalmak üzereyken koydum yatağa. İlerleyen günlerde emzirdim içi geçmemişken yatırdım. Çok kalktı, ağladı, oyun zannetti güldü vs. Ama yılmadan o kalktıkça geri yatırdım, ağladıkça sakinleştirmek için kucağıma aldım. Şimdi 13 aylık 15-30 dakika arasında dalmış oluyor kendiliğinden. Başında bekliyorum sadece. Zamanla bunu da bırakırız belki. Deneyin bence ama kendinize şu telkini sık sık verin. “Sakinim, sakinim, sakinim “