Merhaba ben 3 gün önce gece sıtmayla uyandım ateşim çok yükseldi göğsüm şişti ertesi gün doktora göründüm antibiyotik kullanmaya başladım 3 gündür kullanıyorum bj sırada bebeğimin kakasında kan gördüm emzirmeyi kestim antibiyotik bitene kadar, göğsümün şişi indi kızarıklığı geçti hafif ağrı var sadece ve elime sertlik geliyor hala bu sertliği nasıl açacağım ben? Duşa giriyorum masaj yapıyorum sürekli sağıyorum lahana falan koyuyorum ama gitmedi bir türlü