Ama benimki sütle alakalı değil ek gıdayla…Benim bebeğim 13 aylık hala gazlı ve çıkarırken ağlayan bir bebek..yediklerine her zaman dikkat ediyorum.çareyi gazlı şeyleri sabah verip beşten sonra portakal,nohut,fasulye,brokoli vs vs tarzı şeyler yedirmiyorum.gündüz yediğinde gün içinde bir şekilde atıyor ama gece uykusundan oluyor