Kızlar gaz biberonlari var ya ona mama yaptim bebeğime icirmeye çalıştım 2 3 tane çekti sadece mama kaldı. O biberonla dolaba koysam sorun olur mu ağzındaki bakteriler mamaya zarar veriyo deniliyor ama bu gaz biberonlarinda mama tekrar biberona itilemiyor zateb mama zor çıkıyor icinden. Bozulur mu mama bozulmaz mi 1 saat dolaba atsam