Cemrekemal Oğlum 9 aylık şimdiye kadar hep anne sütü ve ek gıdayla beslendi, ancak yeniden hamileyim 4. aydan itibaren sütü kesmemi önerdi doktorum, bu yüzden sma aptamil ve hipp denedim ama hiç birini kabul etmiyor napmalıyım?? lütfeeen yardımmm
bala86asel Cemrekemal hamileyken emziren çok anne var tandem emzirme bi bakım facede emzirme akademisine üye olun çok yardımcı oluyorlar sizin gibi emziren de çok
MasalMomy Cemrekemal ben çok az kokusunu bastıracak kadar pekmez koyuyorum içine hipp mamanın 7 aylık kızım
Ebrutoprk Cemrekemal kesmeyin devam edin ben devam ettim doğuma 2 ay kala kestim kızım tam 18 aylık oldu kestim yanı hiç bir sıkıntı olmuyor sadece vitaminlerini düzenli al kan ilacını iç yemene içmene hiç bir şey olmaz .
Melikederinakinnn Cemrekemal goldean goat denebve genellikle uykuluyken vermeyi dene oyle alstr kesin icecekte ve golden goat cok iyi bir mama gercekten gaz kabzlik sorunlari da yapmiyor 7 tane mama degstrme sonucu bu kaniya varmis biri olarak
Cemrekemal bala86asel bu yüzden emzirmeye devam ettim aslında ama emzirmenin erken doğumu tetiklediğini söyleyince doktor bende mamaya alıştırıp yavaş yavaş bıraktırmayı düşünmüştüm
GzmEyll Benim kızım da aynı şekilde en son çareyi mamanın içine muz ezerek vermekte buldum … Çocuk doktorumuz bir sıkıntı olmayacağını söyledi … Ama ben günde 2 kez verdiğim için kabızlık yaşamadı kızım siz başka meyvelerle deneyebilirsiniz
Cemrekemal GzmEyll aslında ben sadece geceleri emmek için kalktığında versem bile yeter diye düşündüm hep ama uykuda bile red
GzmEyll Cemrekemal Benim de öyleydi uyku da bile almıyordu çareyi öyle buldum ve biberon tutmuyor bardakla veriyorum
Mom44454 Aynı durumdayız ve giderek emmesi artıyor resmen keseceğim yerde hiçbir mamayı beğenmedi bende içine bisküvi falan koyup yediriyorum yatmadan benim doktorumda 4 aylık olduğunda kesmen gerekir dedi özeldeki devletteki doktorum yemene içmene dikkat et emzir bırakma diyor muallaktayım mamaya başlasak uyanmasıda azalırdı belki ama biberon alışkanlığı yok uyku sersemi verdim basıyor çığlığı pekmez falanda koydum yok yemiyor