Canlar bir türlü hesaplayamiyoruz 7 ocak sabah 05:55 de oğlumu kucağıma aldım fakat bura da 21 günlük yazıyor ama annem ve eşim 22 günlük oldu diye diretiyor . Yanı sorum şu ki bebeğin doğduğu gün direk 1. Gün mu diyoruz yoksa ertesi gün mu 1. Gün diyoruz