limonlukarpuzzz Gelincik06 kalan mama bekletilmez mamanin ustundede yaziyor 1 saat diye icmediğu dokulur.
limonlukarpuzzz Gelincik06 ben termosa dolduruyorum normal suyla iliklastirip o sekilde yapiyorum mamayi. Kaynar suyun içine ilimadan mama koymayi pek önermiyorlar malesef