Lokman hekim hayat hastanesinde normal doğum yaptım, memnun kalmadım. Doğum dan 3 gün sonra kontrole gittiğimde hematom olduğumu öğrendim bu sefer ameliyata aldılar beni, 3 gün hastanede kaldım. Doğum sırasında hiç sakinleştirici konuşmadılar çok bağırdılar, sancın gelince ıkın demek yerine sadece ıkın dediler, muhtemelen Doğum esnasında oldu.