geceleri oğlum önceden hiç kalkmazdı sadece acıkınca kalkardı şimdi 3-4 defa mızmızlanarak uyanıyor gözler kapalı ama ağlıyor bazen piş piş deyince uyuyor ama bazen ayağımda sallamadan asla uyumuyor gece bile ayağımda sallıyorum şuan yazarken bile sallıyorum ama yoruldum artık lütfen bi akıl verin nasıl toparlıcam bilmiyorum