Baharilkim biz 6 aylık başladık ama doktor tattır dediyse başla tabii.canım bizim doktorumuz meyveyi en son tattır demişti.meyve tatlı olur ve gıda reddi yaşayabilirsin sebzelere geçince demişti.ilk önce 3 gün kuralı ile sebze başladık(patates,havuç,kabak vs..yani ayına uygun ne sebze varsa)bunlar bitince bu sefer misal havuç -patates haşlayıp karışık vermiştim.ve bu bütün sebzelerin karışımı bitene kadar devam etti.sonra bizi yumurta sarısına geçirtti.o bitince yoğurda başlattı.sonra meyve..onlar bitince bu defa sebze çorbaları(tüketmiş olduğu sebzelerden yapıyordum)başlamıştık.şuan 11 aylık çeşit baya çok haliyle..bir de tavsiyem blendr yapma.çatalla püre haline getir.6.ayında pütürlü yap(5.ayda başlamamış olsaydın direkt pütürlü ver derdim ne olur ne olmaz sen çatalla püre yap bi süre). 8.ayından beri kendi yiyor oğlum.yaptığım en doğru şeydi.