Kızlar bebeğim 50 günlük. Normalde gece 12den sonra sabah 7,8 e kadar 2 saate bir uyanırdı. Bu gece 3 saatten fazla uyudu. Uyandırmak istemedim ama açtır diye de düşünüyorum. Uykuda da pek ememiyor. Şimdi internetten baktım gece uyuması gerek diyor. Ee nasıl beslenecek onzamam uyandırmalı mıyım sizce? Sağıp bibwron mu vermeliyim anlamadım