Kızlar doğum yapalı 52 gün oldu ara ara kanamam azda olsa geliyor daha kesilmedide acaba sizler doğum yaptıktan sonra kanamanız ne zaman kesildi ibadetlerinizi yaptınız mı bende namazlarımı kılıp ibadetlerimi çok yapmak istiyorum ama tereddüt te kaldım napsam bilemedim bu konuda bilgisi olan varmı paylaşırsa çok sevinirim..