Bu aralar özellikle pskolojik anlamda çöktüm. Küçükken ateşlendiğinde istemediği ilaçları zorla vermemden kaynaklı diye düşünüyorum . Kaşık çatalla yenen hiçbir şeyi yemiyor. Sigara böreği kaygana ve patates kızartması. Bide meyve. Çok bunaldım çok çok bunaldım . Konuşmadığı için ne istediğinide bilemiyorum belki bişeyler ister onu yapardım ama yok. Kendimi beceriksiz hissediyorum doktora başvurdum bişekilde yedircen dedi. E iyi ozaman ne şekil bi bilsem zaten sormam. 🥺😭 buraya yazmak istedim. Beni annelerden başka kim anlarki