Ahsen12 Merhaba güzel anneler 16 aylık oldu minigi..Kok dişlerimiz yarısı cıktı gündüz tek uykuya geçtik ama gecel3ri çok sık uyanıyor..Ne olur yanlız olmadığımı söyleyin
Cigdem000000 Ahsen12 bi süre bizim de öyle oldu diş çıkarma bazı bebeklerde biraz daha sancılı olabiliyor 20 gün sonra kendiliğinden düzeldi biraz sabredin ve calpol verin ağrıdan uyuyamıyordur
Ync Bizde 16 ayligz bizdede durum aynı emiyosa onuda alskanlk yapiyolar bazen yarım saate bı kalkiyo kabullendm artık dişlerin btmesini bekliyorum 😴