Aysenurbuglem vala biz gecrdik sayılmaz hala günün belli saatlerinde krizleri tutar , tek tesellim bunu geceleri artık yapmıyor önceden sırf geceleri yapardı gece ikielrden sabah 8 10lara kadar , ben artık kabullendim en kolay yok bu vaka ağlamasını kabullendim artık inan normal geliyor sen ne kadar dkkat ettikçe çocuk daha beter oluyor bunuda anladım 😂