Morfrenk Bebeğim sürekli ıkınıyor, gazını çıkarmasına rağmen yine devam ediyor ıkınması. Ama ağlamıyor, iğne yapıldığında da ağlamamıştı acı eşiği yüksek olabilir herhalde. Buna rağmen geceleri çok az uyuyor. 2 günde bir yapıyor kakasını. Yüz üstü yatırmak işe yarıyor bizde sadece. Acaba kolik miyiz biz de ?