Morfrenk Ben de 7,5 ay kolik mücadelesi verdim. Bursa’da dağa çıkardık gece yarısı uyusun diye uyuduğu yerde biz de çeker arabayı uyurduk, uyanınca denize. Yine aynı.. Neredeyse arabada uyur hale gelmiştik ve ses bombasında fön makinesi sesi. 3 ayı başladığı gibi havuza götürmüştüm faydası da olmuştu sanki biraz.
Ama insanı öldürmeyip süründüren bir süreç. Şimdi 19 aylık oldu oğlum 🙏 Diş sancıları çok fazla ama o günleri yaşadıktan sonra 19 ay olana kadar yaptığı hiçbir şey beni yormadı. Zora alıştırdığı için bebekler kolik annelerini sonrası da daha kolay oluyor bence 😀
Ben de şunu eklemek isterim ki; annenin psikolojisi ve ruh hali doğrudan bebeği etkiliyor. Kolik krizleri tuttuğu zaman zor olduğunu biliyorum ama ne kadar sakin olunabiliyorsa o kadar daha kolay geçiyor. Sakin kalmaya çalışın 🙏
Tüm kolik bebek annelere sabır diliyorum 🙏