Hiranur2010 pijamayla gezmiyorum, sabah uyanınca bir yüzümü yıkayıp saçı başı dizeltiyorum, kaşlarımı boyuyorum azıcık, genelde tayt-tshirt giyiyorum. Ya da derli toplu eşofman altı vs.
Emzirdiğim için elbise giyemiyorum ama emzirme olmasa elbise de giyerim yine rahat bir şey olmak kaydıyla :)
yani ne çok sefil ne çok süslü, orta karar geziyorum evde.