Nefesim-21 evet arkadaşım ben çocuk gelişimi öğretmeniyim . Ben mesela çocuğum iki buçuk ,üç aylıkken uyku eğitimi vermeye başladım. ama bu eğitim kendi kendine uyumasını sağlamak değil sadece saat düzenlemesini sağlamaktı . Mesela sabah 7 de güne başladı diyelim 3 aylıkken maksimum 2,5 saat uyanık kalıyor.
sonra en az 45 dk en fazla 1 saat 15dakika uyutuyordum.
sonra yine 2,5 saat uyanık sonra yine en az 45 dakika, en fazla 1,15 uyku saati yapıyordum ve akşam beşten sonra asla kısa uyku uyutmuyordum .
Saat 7de gece uykusuna geçişimiz başlıyordu. Saat en geç 8e kadar dalmış oluyordu. Ve gece 2ye 3e kadar aralıksız uyuduğu oluyordu sonra beslenme için kalkıyordu . Maalesef bizi dördüncü ay atağı şuanda mahvetti düzenimiz bozuldu beşinci ayda tekrar başlayacağım. Bebeklerimizin gündüz mutlaka en az üç uyku yapması lazım gece rahat uyuyabilmesi için .
Çünkü gündüz düzenli uyumayan bebekler geceleri yorgunluktan derin uykuya geçemiyor .