mlsmrtgl Üç günlük bebeğimde sodyum yüksekliği ve sarılık tespit edildi. Başına gelen var mı ? Süreç nasıl ilerledi ?
Mom078 mlsmrtgl Bol bol emzir uyumak ister uyandır sarılık uzarsa yoğun bakım yada fototerapi görür saatte1 yarım saatte 1 emzir ilk 21 gün önemli
Sareemm mlsmrtgl benimde kızım iki günlükken sodyum değeri olması gerekenin üstünde çıkmıştı her firsatta emzirdim değeri düzelmisti
KahramanAnne mlsmrtgl biz de de aynı durum oldu 8 günlükken bir gece hastanede yattı hem fototerapi gördü hemde susuzluğu için serum verdiler ertesi güne hemen çıktık. Bol bol emzir iki durumuda yenecek olan şey emzirmek.
Masalina46 mlsmrtgl mlsmrtgl şu an aynı durumu yaşıyorum bebeğim 4 günlük 146 çıktı değeri sizde süreç nasıl ilerlemişti düzeldi mi bebeğiniz
mlsmrtgl Mom078 bol bol emziriyorum. Sezaryen doğum yaptım sütüm daha yeni geldi. Bebeğim emmeyi tam öğrenemedi. Zor bir süreç 😞
Sareemm mlsmrtgl Bizimki de o civarda çıktı hatta emmiyomu falan dediler emiyorduda ilk günler süt az geldiği icin tam doyamamış mama falanda vermişlerdi bende sürekli emzirdim ertesi gün düştü korkma inşallah düzelir canim bende o gün çok korkmuştum
mlsmrtgl Mom078 inşallah çabucak geçer. Allah kimseyi hastaneye düşürmesin. Sağdım sütümü sürekli şırınga ile veriyorum.
mlsmrtgl Masalina46 üç gün hastanede yattıktan sonra değeri düzeldi çok şükür bol bol emzirmek gerekiyor geçmiş olsun