Esraaaaaa Buçuk aylikta ek gıdaya basladik şuan 7 ay 19 günlük olduk ama durum şu . Bebeğim kaşık için ağzını açarken şimdi kesinlikle açmıyor bağırıyor. Acaba bazi şeyleri yanlış mı yaptım çok mu zorladım tekrar yemek kaşık için ağzını açmasını nasıl sağlarım. Yardim edin nolur var mı benim gibi olan
Erroerto Bence pek de zorlama nikaç gün emiyosa yada formül mamaya besleniyosa öyle besle sonra yine denersin