Sallayarak uyutmak gerçekten çok kötü bide benim kızım ayagımdada sallanmıo hamak gibi beşiği var onda uyyo kızımı hep sallasam asla uyanmıyo 4 aylık şuan ve aşırı uyumayı sallanmayı seviyor ama en kötüsü bi düzen oluşturamıyorum sabah şu saatte kalksın akşam şu saatte uyusun bu durumda beni aşırı üzüyor ne yapıcagımı bilmiorum