Merhaba kızlar.. birşey soracaktım benimle bu durumu yaşayan varmıdır bilmiyorum.. ama çok üzülüyorum ağlıyorum bazen. Bebeğim 7 aylık mama veriyorum artı ek gıdaya başladık, beni ara ara emiyordu artık geceleri emmeye başladı ek gıdadan sonra onu da yapmamaya başladı bu ara. Arkadaşlarım dişinden kaynaklı olarak da emmeyebilir reddedebilir dedi inşallah öyledir aranızda yaşayan varmıdır bu durumu? Napmalıyım nasıl emzirmeliyim çok kötüyüm artık, kafasını çeviriyor uyku esnasında bile çeviriyor artık iki dk emer bırakır hemen🥺🥺😢