Gecen hafta bizede vardı kabız her yemekten sonra kaka yapmaya calışıyodu küçük bi kaka cıkardı ama cok fena olurdu poposu pişik kremi sürüyodum ama iyileşmesi hakiki zeytin yağ sürdüm her bezini değişiminde iyi geldi şuan ama tabi önce kabız sıkıntısını halletmen lazım