Berrrrrooooo benimki de 4 buçuk aylık ve yüz üstü yatırdığım zaman bildiğin sinir krizi geçiriyor.1 saat sakinleştirmek için uğraşıyorum.Kesinlikle durmuyor.Önüne oyuncaklar koyuyorum,herşeyi yapıyorum ama o durmak istemiyor ve çok ağlayıp ,sinir oluyor.Her benek yüzüstü duracak hali yok dedim en son .