sssonsuz ne güzel acılmaniz. Olmuş ben Meryem Ana otunu yapmadım keşke yapsaydım ben 22 saat sancı çektim hemde çok yüksekti sancılarım suni sanciya. Gerek yoktu ama 22 saatte sadece 3-4 cm arası bir açıklık oldu dayanılması çok zor oldu benim için şimdide bebis uyumuyor yani annelere rahat yok