Aysununannesi ya bende öyle diyenleri anlamıyorum 20 günlük olduk annemler kucaga slısmıs bu bebek diyor napıyım emzirmek icinde mi kucaga almıyım hiçmi ilgilenmeyin bebegi le hiçmi evin icinde cocugumu gezdirmeyim hemen emziriyom uyusun diyorlar. Anlamış degilim.. ALIŞSIN BEBEGİM KUCAGIMA KOKUMA ALISSIN ZATEN 9 AYDAN SONRA Bİ AYAKLANSIN KUCAGIMIZDA TUTAMICAZ BİLE ☺️😊