Kızlar makinamdan çok memnundum 3 senedir kullanıyorum bu akşam uyarı verdi eşimle kitapçığından baktık taşma sızma uyarısıymış . Makinayı çektik ki ne görelim su sızıyor epeyce. .başına gelen var mı . Suyun boşaltılması gerek filan yazıyor ama nasıl boşaltabiliriz ?