YigitAlpsMom Yasmineee ben femara+ovitrelle kullandım canım ama hamile kalamadım ovitrelle iki kez denedim tutmadı sonrasında clife macun kullandım hamile kaldım
Gul-bsr Normal adet tarihinde adet gerçekleşir stresten belki gecikme yaşanabilir adet zamanın geçerse test yap derim beklemek Çoo zor olsada çünkü içeriğinden ötürü bthcg yi yüksek gösterme ihtimali oluyor yanıltabiliyor
Seraay Gul-bsr ya benim adet 5 aydın yok cıldırıyorum test yaptım iki defa temizdi ama kendimi hamile gibi hissediyorum ne bilim karnım hareketli sanki yada ben mi kafayı yedim
Gul-bsr Seraay o kadar iyi anlıyorum ki ama bunları hissetmek için çok çok erken ğnşallah tez zamanda hamile kalırsın biraz daha vakit geçince tekrarlayabilirsin o zaman testi hiç olmazsa aklında tereddüt kalmaz arkadaşım