Hayırlı geceler gececi anneler size bir sorum olucak bundan 1 ay kadar önce mastit olmuştum ateşim 39 Lara kadar çıkmıştı sonrasında geçti göğüs altıda ceviz büyüklüğünde şişlik oldu 1 günde oda geçti bu sabah tekrar çıktı ve ağrı yapıyor mastit ten kalma iltihap olabilir mi o kısıma dokunamıyorum 😔😔😔 ve bunun sütüme bi zararı olurmu acaba 🥺🥺