Ben bakmadım tatlı diye duymustum. Çocukluğumdan beri tatlı süt sevmem. Hatta sekerle aram yok gibi. Bazen tiksindiğim bile olur. Bu arada 5 sene emmişim zorla bıraktırmıslar travma oldu sanırım 🤣🤣🤪 🤯belki de ondan sevmiyorum🙃merak ettim bi çay bardağına kaç kasık seker atmış gibi acaba🤗 teşekkürler🙏🏻