Kızlar kızım 13 aylık olmak üzere 11. Ayda yürüdü şu an maşallah baya kıvrak yürüyor ama düşüyor da hala tabi parka falan cikardigimda yürümek istiyor bebek arabasında oturmak istemiyor ilk adım ayakkabısı için erken mi sizce yoksa tam zamanı mı neyi beklemeliyiz acaba ayakkabı almak için deri modeller nasıl olur tecrübeli annelerden ya da benim gibi olan annelerden fikir bekliyorum ❤️