svgcn Merhaba bayanlar. Yaklaşık 2 ay önce üsküdar’a taşındık. 15 aylık bir oğlum var. Pandemiden dolayı burada çok sıkılmaktayız. Önerebileceğiniz oyun grubu vs varmı
ilseng svgcn hayırlı olsun nereye taşındınız bende valide atikteyim koşuyolu tarafında oyun grubu vardı ama suan pandemiden dolayı nedir bilemedim durumunu