drydrk_27 10.ay ataklarında uyku sorunu yaşayan var mı normal saatinde uyuyan bebek resmen uyku sendromu yaşıyor
gktgbsracl drydrk_27 2 gün sonra 10 aylık alacağız 3 gündür akşam uyuduğu saatde uyuyoruz ama 1 saat sonra uyanıp 2 3 kadar uyumuyor atak dönemi sanırım bu haftalar 🙄
Oglumteksebebim drydrk_27 biz ay resmen gözünden ıyku akıyordu ıyumamak için direniyordu aynı zmnda neyseki zar zor uyudu. Bu aralar herşye mız mız emmek dert yemek yemk öyle. Elinden birşeyi alsam ağlar nasıl gidecek böyle bilmiym 😐önceden son derece usluydu
Sevil1003 drydrk_27 ahh ahh ayni sorunu yaşıyorum her aksam yapmadığım sey kalmadi yatagina yatiriyorum 1 saat snra ağlayarak uyanıyor ne geçmez atakmis bu valla
esmerayes drydrk_27 10. aya girdik gireli butun gece uyuyan bebegim gitti sabah 6ya kadar oturuyoruz 10 gundur 😐😣😣 gunduzde uyumuyo 20 dk kestirip kalkiyo
drydrk_27 Nurcan3500 evet 8.dişi çıkarıyor alttaki ondan olduğunu tahmin ettim ama bugün ilk defa böyle yaptı korktum açıkçası alışık olmadığımız bir durum 😞
drydrk_27 gktgbsracl evet son 1 aydır aynı saatinde uyuyor ama dediğiniz gibi 1saat sonra uyanıyordu bu gece ilk defa uyumadı üzüldüm😞
drydrk_27 Oglumteksebebim aynı benim bebeğim şuan demekki genel olarak aynı sorunlar bu ayın atağı bu demekki
drydrk_27 esmerayes inşallah en erken zamanda geçer uykusunu karıştıracak diye çok korkuyorum hiç alışık değiliz böyle bir bebek değil di bizimki de