Kesinlikle gümüş kapak çoğu kremi denedim nemlendi iyileştirmedi. Kan fıskırıyodu resmen en sonunda gümüş kapağı alıp takınca hemen faydasını gördüm birinci ayımızı yeni geciyoruz hala kullanıyorum çıkarmaya korkuyorum yara olur dıye . Garmastan pomadı övmüşlerdi onuda sürdüm ara sıra. Herkese tavsiye ediyorum etrafımda 🌸