Ben sezeryan yapalım 46 günüm bugün 40 ma kadar giderek kanamam azaldı son 10 gün leke şeklindeydi 40dam sonra bişe gelmedi. Ama son iki gunudur yoğun kanamam var regl gibi galiba ben regl oldum kokusu falan da regl gibi yoğunluğu da anlayamıyorum ama nasıl anlicaz ki