milaseren Kızım 3 ay 20 günlük. Ek gıda konusunda sürekli iki farklı yorumla karşılaşıyorum. Bazı doktorlar 4. Ayda kaşığın ucuylada olsa tadıma başlamalı diyor. Bazılarıda 6. Aydan önce başlanmaması gerektiğini savunuyor. Tecrübeli anneler yorumunuz nedir?
Asli91 milaseren 3 ay emdi kızım. Zaten mama meme şeklinde. Mamaya devam ettim. Doktoru 6.ayda ek gıdaya geç tadım olarak dedi. Öyle yapıyorum. 6 öğün yiyosa 3 öğünü ek gıda 3 öğünü devam sütü oluyo.
milaseren Asli91 tadım derken mesela. Neyi ne kadar veriyorsunuz 🤷🏻♀️ Cok merak ediyorum ek gıda sürecini