Asel4 Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu geçen ay olmuştum ama bu ay 7 gün Geçti hafif kaşık ağrılarım var ama korkmuyorsa değilim doğum sonrası böyle olan var mı aranızda?
baybmom Asel4 anladım canım eğer bebis istemiyorsan daha güvenli korunman gerekiyor umarım hayırlısı olur