Kızlar merhaba çoğumuzun ortak skıntısı uyku.. oğlum 4.ayına girdi ve artık eğitim vermeliyim diye düşünüyorum ama bu konuda bana yol göstericek paniklediğimde doğru yönlendiricek birine ihtiyacım var o yüzdende sanırım eğitim alacağım.. 4 aylıkken eğitim alıp memnun olanlar var mı diye merak ettm çünkü bazı kişiler 5. Ayı bekle diyor