Kivancurazmomy12 İyi akşamlar kızlar 25 günlük bebeğim var günde 3 4 kez mama veriyorum sma mamadan 800 Gr almıştık ama baya da kaldı kutuda paketin arkasında açtıktan sonra 3 haftada tüketiniz yazıyor şimdi atmam mi gerekiyor yoksa kullanmaya devam edebilir miyim?
BiAnne Kivancurazmomy12 bende aynı hatayı yaptım küçük al canım 3 hafta içinde tüketmen lazım 200 ml var onlardan alabilirsin en azından kalmaz elinde
BARTUMOM Kivancurazmomy12 benimde oğlum 30 günlük doğduğu gün almıştım 2 3 kez verdim sütüm gelene kadar bende attım bugün sütüm yetmemeye başladı bugün yenisini aldım 350 grlık