Sevda2018 Benim bebişte 23 günlük günün neredeyse tamamına yakın memede geçiyor.Mama takviyesi yapmama rağmen.Açlıkla alakası yok yani.Memesiz asla uykuya geçemiyor.Doktorumuz ilk 3 ay onun keyfine göre hareket edeceksiniz dedi.Evet çok zor ama yapacak birşey yok.