Hiçte sorun olmaz hatta vermesebiz dahi olir ben yasamis bir tecrübe olarak asla kullanmayin derim oglumun d vitamini asiri yuksek cikmisti bobrekte kristal yapti doktor beynine dahi zarar verebilir demisti hatta tedavisi yok kendi kendine atilmali ama atilana kadarda vücuda kalici hasar verebiliyor Allahima cok sukur duzeldi zarar vermeden atlattik ama herkes zararsiz atlatacak diye bisey yok acikxasi dikkat edin derim .