14 aylık oğlum 3 güdür yaşıyoruz burun tıkanıklıgı, akıntısı ve seste çatallaşma dün ateşi 38.7 olunca hemen hastaneye götürdük fitil ve serum verdiler serum iyi geldi bugün pek yükselmedi kuru öksürk başlado 3 günlük antibiyotk igne verdi ateş 3 gün sürebilir dedi burnunu açık tutmaya çalısıyorum serum fizyolojikle ateşini sürekli kontrol ediyorum biraz sıkıntılı inşallah çabucak atlatırlar 🙏🏻 Geçmiş olsun