10 aylik bebek icin biraz erken olmus gibi sanki. Tutunup kalkiyordur muhtemelen. Bu acidan tehlikeli olabilir. Ben 19 aylik olana kadar park yatakta yatirmistim, sonrasinda da montessori yatak aldim ama yer seviyesinde olanlardan. Kendi girip cikabilecegi seviyede yani. Ben olsam korkuluklari yukseltebilir miyim diye dusunurdum. Ya da onceki yatagi duruyorsa, bir sure daha onu kullanirdim sanirim