Arkadaşlar merhaba. 20 günlük bebeğim son bir kaç gündür aşırı ıkınıyor, ıkınmaktan uyuyamıyordu sabaha kadar. Doktoruna götürdüm metsil damla verdi. Bugün iki ögünde 6 damla kullandım. Rahatlattı gazını kakasını çıkardı ama Öğleden beridir uzun uzun uyuyor. Zor uyandırıyorum uyku yapıyormu bu damla bilen varmı?